nedeľa 10. apríla 2016

Liepnitzsee

Dnes tu veľa intelektuálneho textu nebude, budú hlavne fotky. Výlet do lesa, ktorého sa zúčastňujú traja ľudia, čo sa poznajú dosť dlho, môže dosiahnuť iba určitý level intelektuálnosti a debata je zaujímavá najmä v situačnom kontexte. A vôbec, o čom sa ty rozprávaš s tými svojimi medzinárodnými kamarátmi?


Bernau je mesto, čo žije

Nepôjdeme viac do lesa? Čo keď nám nepôjde GPS. Myslíte, že tí čo tu postavili tú diaľnicu najprv preskúmali vplyv na životné prostredie? A čo tento slimák?

jééj aky pekny

Akého rodu je slimák? Veď hermafrodit. No hej, ale keď rozprávaš o slimákovi, tak je vždy nejakého rodu.

Keď ty stretneš môjho bývalého, tak sa určite stane niečo veľké, sa zrúti vesmír, abo čo. Chápeš, vyhrá niekto z nás lotériu, alebo.. alebo príde druhý holokaust. No, to asi skôr ten holokaust, čo?


Prečo tu je to učilište uprostred ničoho? No, keď bývaš v Bernau, je to pol hoďka na bajku. Čo za ľudia sa učia za automechanika uprostred lesa? Spartakiádny vrah tiež dochádzal na učilište ďaleko od Prahy, ale myslím, že to nebolo za automechanika. Koľkokrát ste už stretli v parku týpka, čo si honil? U nás v okolí jeden býval, mal 30cm penis. Videli ste dakedy 30cm penis? Hm môj bývalý nemá 30cm. Kebyže som chlap, tak by som chcela vedieť akého mám veľkého, veď teraz tiež viem aké mám veľké kozy. Njn, ale to je kvôli podprsenke. Hm asi hej, ale aj tak.



Aký je váš obľúbený strom? A kvet? Ja neviem aký je môj, asi tie fialové čo rastú na lúke. Jeej aha aké veľké huby na strome.


Je lepší stabilný vzťah, alebo dobrodružný? Veštica povedala mojej mame, že si vezmem niekoho z Madridu. Keď veštica neberie za svoje služby peniaze, je to znak toho, že má skutočné schopnosti? Zatiaľ sa jej veštby fakt plnili, povedala, že môj oco zmení prácu a fakt zmenil. A veď to ti môže hocikto povedať. Niee ale veď povedala presne že o dva roky a bolo to asi o dva roky.

Čo budeme robiť, keď sa tá loďka uvoľní a odplaví nás to? To budeme asi dosť v riti, čo?





Jeej aha žaba. Nie, dve!

Čo normálne jedia kačky? Keď jej hodím chleba, neumrie z toho?
Zbavte ma už toho jedla, doniesla som strašne veľa. Škrupiny od vajec sú bio a rozložia sa, nie? Ten ujo je asi tiež hladný. Ako sa povie po nemecky "ponúknite sa"?


Toto počasie je síce nahovno ale fotky potom vyzerajú viac umelecky. Pripadám si jak turista, že všetko fotím.
Hlavne do tej vody nespadni, lebo ja tam za tebou skákať určite nebudem, na to je príliš zima.



Jak robíš paradajkovú polievku? Normálne, len zahusťujem mrkvou a teraz som nejak moc zahustila a už to neni moc polievka. Neviem, čo s tým, už teraz toho je veľa, keď to rozriedim, budem to jesť ešte sto rokov.



Tu ľudia normálne bývajú? Čo za ľudia tu bývajú? Hah, Brandenburg má autoznačku BAR, aj ja chcem mať v aute bar. Jeej veverička! Prečo zdrháš, ty debilná veverička.

OMG TO JE ÚŽASNÝ DOM prečo má pokosený trávnik, keď je komplet rozpadnutý??

na čo je tá obdĺžniková murovaná vec? to bolo na vodu pre kone, abo čo?


Mali ste niekedy zo školy výlet na farmu? My sme boli v továrni na kolu. U nás na škole zabíjajú králiky v plynovej komore.Vedeli by ste zabiť králika? Moja babka uznáva zvieratá iba na jedlo.

Boha vezmite si dakto už tie moje vajíčka, ja ich domov neponesiem. Keď majú vajíčka dve žĺtka, je to bio?

#nowyouknow
P.S.: fun fact: # sa po španielsky nazýva "vankúšik"

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára